در بعضی از مکان ها مثلا کوه های صعب العبور تجهیزات مکانیکی را براحتی نمی توان جا به جا کرد برای ساخت و ساز پل, به همین دلیل مردمان این مناطق مجبور به ساخت پل می شوند برای ارتباط با شهرهای مجاور.ولی پل ساختن با دست خالی و بدون امکانات بسیار سخت است و پل هایی که این چنین ساخته می شوند, رد شدن از آنها می تواند بسیار دلهره آور و هیجانی باشد.

در این گزارش نمونه ای از این پل ها را به تصویر کشانده ایم.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:خطرناکترین پل های جهان، محل های عبور خطرناک,
ارسال توسط Amin

سراسر کره زمین مملو از ناشناخته هایی برای بشر است که هنوز از آن بی خبر و یا کم اطلاع میباشد. اخیراً تصاویری از نقاط بسیار جالب و دیدنی در سال جاری میلادی منتشر شده که دیدن آنها برای جهانگردان، دانشمندان و زمین شناسان توصیه اکید شده است.نقاط خارق العاده ای که هر روز با کشف مناطق جدیدتر به آمار آنها و ویژگیهای جذابشان افزوده می شود.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:نقاط خارق العاده, محل های شگفت انگیز, عجایب طبیعت,
ارسال توسط Amin

جاری شدن آب از تنه یک درخت در خیابان فلسطین همدان توجه بسیاری از شهروندان را به خود جلب کرده است، علت این رخداد ظاهرا غیرطبیعی مشخص نیست، اما به نظر می رسد آب لوله کشی فضای سبز به گونه ای از تنه درخت سر در آورده.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

ارنستو چه گوارا کیست؟

“ارنستو چگوارا دلاسرنا“ نام کامل اوست و لقب «چه» را کوبایی ها به او داده اند، لقبی که در این کشور برای خطاب قرار دادن کسی با احترام به کار برده می شود. «چه» مبارزی است که آوازهء او تنها به آمریکای لاتین محدود نمی شود….



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد