و عشق قسمت سلامت و دانستنی های جنسی در خانواده- آموزش ایجاد تنوع در رابطه جنسی

قاره: خواب بچه‌ها سبک است. از وزن و اندامتان رضایت ندارید. با کلی استرس درگیر ضرب‌العجل‌های کاری هستید. دلایل مختلفی وجود دارد که زندگی‌های زناشویی طولانی دچار رخوت جنسی می‌شوند و شب‌ها افراد به جای همسرشان به دنبال بالشت یا کنترل تلویزیون هستند.  


ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:رابطه جنسی، تنوع جنسی,
ارسال توسط Amin

آموزش ماساژ جنسی (ویژه متاهلین) 

 

 و عشق قسمت سلامت و دانستنی های جنسی در خانواده- آموزش ماساژ جنسی (ویژه متاهلین)

آموزش ماساژ جنسی (ویژه متاهلین) - آکا

 



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب: ماساژ, جنسی, ویژه, آموزش, ماساژ,,
ارسال توسط Amin

می گویند دردی که آن روز در دل‌تان نشسته، تا آخرین روز زندگی‌تان آرام نمی‌شود و تجاوز را دردناک‌ترین تجربه‌ای می‌دانند که می‌تواند گریبان یک نفر را بگیرد. اگر شما قربانی آزاری در دوران کودکی یا بزرگسالی‌تان شده‌اید، خواندن این صفحه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

با توجه به بررسی های صورت گرفته لازم است خانم ها ضمن بدست آوردن اطلاعات جامع در خصوص دنیای جنسی مردان ، روشهای تحریک کردن و ارضا نمودن همسر خود را نیز بیاموزند در همین راستا مطالعه مطالب ذیل توصیه میشود.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

فواید رابطه جنسی
آیا فواید رابطه جنسی را می دانید ؟ آیا می‌دانید برقراری روابط جنسی با همسر می‌تواند چه آثار مثبتی بر سلامت جسمی زوج‌ها داشته باشد؟ حتما شما هم پی برده‌اید که مکانیسم فعالیت جنسی بدن تنها برای تولید مثل نیست و مسلما بعد از رابطه با همسرتان تغییرات مثبتی را در خودتان یا او حس کرده‌اید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

افزایش لذت جنسی با تقویت عضلات کف لگن - تمرینات کیگل
عضلات کف لگن (pelvic floor muscles) تشکـیل یافته است از عضلات (levator ani) و (coccygeus) این دو عضله به عضله (pubococcygeus) و یا به اختصار (pc) نیز نامیده میگردد که از استخوان شرمگاهی (pubic bone) آغاز و تا استخوان دنبالچه (coccyx) ستون فقرات امتداد یافته است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

زنان در چه سنی میل جنسی بالاتری دارند؟
میل جنسی در افراد تابع شرایط روحی ، جسمانی میباشد و در این بین هورمونهای استروژن و تستسترون میتواند در میل جنسی و وضعیت جسمانی زنان و مردان موثر باشد.
اما در تازه ترین تحقیقات پژوهشگران در سال 2010 بر روی دختران مجرد و زنان متاهل نتایج جالب دیگری از راز میل جنسی زنان کشف گردیدکه در این مقاله مختصری از آن به شرح ذیل ترجمه و در اختیار شما قرار داده میشود.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

مدت زمان مطلوب رابطه جنسی واژینال
علی رغم باور عموم که همواره طولانی بودن رابطه جنسی واژینال را الگوی مطلوب رفتار جنسی رقم میزنند ، تیم تحقیقاتی محققان امریکایی مرکب از روان شناسان ، سکس تراپیست ها و مشاوران خانواده به این نتیجه رسیده اند که طولانی شدن دخول معمولا تاثیر منفی در ارزیابی کیفیت ارتباط جنسی دارد .در نظر سنجی به عمل آمده ، طول زمان دخول به شکل زیر از سوی زوجین ارزیابی شده است :



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

صفحه قبل 1 صفحه بعد