تبلیغات‌ضداسلامی‌اتوبوس‌های‌واشنگتن+عکس

به تازگی تبلیغات ضداسلامی با کمک عکس «آدولف هیتلر» بر روی اتوبوس‌های شهر واشنگتن قرار داده شده است و این اتوبوس‌ها مجوز گرفته‌اند تا اواسط ژوئن در این شهر تردد داشته باشد.

به گزارش شبکه «راشاتودی»، تبلیغاتی بر روی اتوبوس‌های شهر واشنگتن قرار داده شده است که یهودی‌ستیزی اسلامی(بخوانید صهیونیزم ستیزی) را با «آدولف هیتلر» ارتباط داده و طبق متمم اول قانون آمریکا تضمین کرده است که این تبلیغات اجازه دارد طی روزهای آتی در کمربندی شهر رفت‌و آمد داشته باشند.

این تبلیغ 4.6 متری که بر طرفین 20 اتوبوس در منطقه مترو واشنگتن الصاق شده، تصویری از «آدولف هیتلر» دیکتاتور نازی آلمان را نمایش داده که در کنار «حاج امین الحسینی» رهبر ناسیونالیست فلسطینی و یکی از مفتی‌های بزرگ بیت‌المقدس که قبل و در حین جنگ جهانی دوم با هیتلر همپپیمان شد، نشسته است.

بر روی این تبلیغ متنی نوشته شده مبنی بر اینکه: «یهودی ستیزی اسلامی: این مسئله در قرآن آمده است. دو سوم از تمامی کمک‌های آمریکا به کشورهای اسلامی است. نژادپرستی را متوقف کنید. کمک به کشورهای اسلامی را پایان دهید.»

این تبلیغ که تا اواسط ژوئن بر این اتوبوس‌ها قرار دارد توسط گروه ابتکار دفاع آزادی آمریکا (AFDI)، گروهی که خود را حامی حقوق بشر می‌داند ومرکز قانون فقر جنوبی و مجمع ضد افترا آن را یک گروه ضداسلامی می‌داند بر روی اتوبوس‌ها قرار داده شده است.

این گروه به ظاهر حامی حقوق بشر، مدعی شده است که این تبلیغات در واکنش به تبلیغات یهودی ستیزی است که مسلمانان آمریکایی برای فلسطین (AMP) ماه گذشته بر اتوبوس‌های مترو شهر واشنگتن منتشر کردند.

در آن تبلیغ، تصویر شخصیت عمو سام آمریکا در حالیکه پرچم رژیم صهیونیستی را بر دست داشت، در روز مالیات 15 آوریل در محدوده واشنگتن دی سی بر روی اتوبوس‌ها به چشم می‌خورد و در آن تبلیغ معترضان خواستار کمک آمریکا به اشغالگری رژیم صهیونیستی شده بودند.

فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:تبلیغات ضد اسلامی، تبلیغات اتوبوسی,
ارسال توسط Amin