بعد از روي كار آمدن دولت يازدهم و حضور بيژن نامدار زنگنه بر راس وزارت نفت بارها موضوع معرفي طرح‌هاي نفتي و گازي ايران براي جذب سرمايه‌گذاران خارجي بر سر زبان‌ها رانده شد و حتي وزير نفت نيز در جريان حضورش در داووس با اعلام شرايط جديد قراردادهاي نفتي ايران از معرفي اين طرح‌ها خبر داد و قصد خود را جذب بيشتر سرمايه‌گذاران خارجي اعلام كرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

 مجله انلاین دوستان :  دکتر احمد شجاعی، در چهل و یکمین کمیته هماهنگی اجرای طرح های ترافیکی گفت: بعد از پراید، خودروی پژو ۴۰۵ با یکهزار و ۸۲۳، وانت پیکان با ۷۲۳، وانت نیسان با ۴۸۴ و پژو ۲۰۶ با ۳۹۶ فوتی بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند. همچنین اتوبوس با ۲۰۷ و مینی بوس با ۱۰۲ فوتی در رتبه های بعدی آمار تلفات حوادث رانندگی قرار می گیرند.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

پروژه «مارس وان» (Mars One) نام ۷۰۵ نفر از داوطلبان سفر بی‌بازگشت به مریخ را اعلام کرد که پس از گذاراندن مرحله‌ سلامت پزشکی به مرحله‌ی بعدی این پروژه راه یافته‌اند.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:سفر به مریخ، سفر بی بازگشت، سفر 7 ایرانی,
ارسال توسط Amin

«جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد به نمایندگی از نمایندگان سوال کننده از وزیر امور خارجه اعلام کرد که نمایندگان از پاسخ های «محمد جواد ظریف» قانع شده اند.

به گزارش ایرنا، پس از توضیحات محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه به چهار سوال نمایندگان که «جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد به نیابت از سایر نمایندگان از رییس دستگاه دیپلماسی این پرسش ها را مطرح کرد، «علی لاریجانی» رییس مجلس چندین بار از این نماینده پرسید که آیا از اظهارات وزیر خارجه قانع شده است یا خیر؟

کریمی قدوسی ابتدا پاسخ مناسبی نداد و رییس مجلس بار دیگر خطاب به این نماینده سوال کرد که آیا قانع شده اید؟



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

فرارو- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت موافق مسدود کردن و بستن شبکه های اجتماعی خارجی که مخرب نیستند و در کشور جایگزین ندارند نیست، گفت: دستور توقف فیلتر شبکه اجتماعی "واتس اپ" که از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام شده، توسط رئیس جمهور صادر شده است. 
 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:واتس آپ ، فیلتر,
ارسال توسط Amin

ممانعت از سخنرانی سیدحسن خمینی

يک‌بار ديگر ممانعت از سخنراني سيدحسن خميني: اين‌بار دانشگاه دولتي «آيت‌الله بروجردي لرستان». به اين ترتيب اولين برخورد مستقيم تندروها با نوه امام (ره) پس از برسرکارآمدن دولت جديد کليد خورد. 

قرار بود سيدحسن خميني امروز (سه‌شنبه) وارد استان لرستان شود تا به دعوت دانشگاه آيت‌الله بروجردي اين استان در همايشي با عنوان تبيين شخصيت علمي امام‌خميني‌(ره) به‌همراه سخنرانان ديگر اين همايش، يعني قربانعلي دري‌نجف‌آبادي و سيدهاشم رسولي محلاتي به سخنراني بپردازد؛ اما با تجمع گروه‌هاي خودسر که روز گذشته مقابل دانشگاه صورت گرفت، شوراي تامين استان مجبور شد سخنراني سيدحسن خميني را به‌علت عدم تامين امنيت مراسم لغو کند. 



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

صفحه قبل 1 صفحه بعد