افزایش لذت جنسی با تقویت عضلات کف لگن - تمرینات کیگل
عضلات کف لگن (pelvic floor muscles) تشکـیل یافته است از عضلات (levator ani) و (coccygeus) این دو عضله به عضله (pubococcygeus) و یا به اختصار (pc) نیز نامیده میگردد که از استخوان شرمگاهی (pubic bone) آغاز و تا استخوان دنبالچه (coccyx) ستون فقرات امتداد یافته است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

زنان در چه سنی میل جنسی بالاتری دارند؟
میل جنسی در افراد تابع شرایط روحی ، جسمانی میباشد و در این بین هورمونهای استروژن و تستسترون میتواند در میل جنسی و وضعیت جسمانی زنان و مردان موثر باشد.
اما در تازه ترین تحقیقات پژوهشگران در سال 2010 بر روی دختران مجرد و زنان متاهل نتایج جالب دیگری از راز میل جنسی زنان کشف گردیدکه در این مقاله مختصری از آن به شرح ذیل ترجمه و در اختیار شما قرار داده میشود.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

مدت زمان مطلوب رابطه جنسی واژینال
علی رغم باور عموم که همواره طولانی بودن رابطه جنسی واژینال را الگوی مطلوب رفتار جنسی رقم میزنند ، تیم تحقیقاتی محققان امریکایی مرکب از روان شناسان ، سکس تراپیست ها و مشاوران خانواده به این نتیجه رسیده اند که طولانی شدن دخول معمولا تاثیر منفی در ارزیابی کیفیت ارتباط جنسی دارد .در نظر سنجی به عمل آمده ، طول زمان دخول به شکل زیر از سوی زوجین ارزیابی شده است :



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

در حالی که به روزهای آغاز جام جهانی 2014 برزیل نزدیک می شویم تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها فهرست بازیکنان خود برای جام جهانی 2014 را اعلام می‌کنند. در فاصله 36 روز آغاز جام جهانی برزیل، رسانه‌های آرژانتینی فهرست تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی 2014 را رسانه‌ای کردند؛ فهرستی که قرار بود هفته‌ آینده از سوی آلخاندرو سابیا اعلام شود.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

پروژه «مارس وان» (Mars One) نام ۷۰۵ نفر از داوطلبان سفر بی‌بازگشت به مریخ را اعلام کرد که پس از گذاراندن مرحله‌ سلامت پزشکی به مرحله‌ی بعدی این پروژه راه یافته‌اند.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:سفر به مریخ، سفر بی بازگشت، سفر 7 ایرانی,
ارسال توسط Amin

خوردن این میوه باعث زیبا شدن کودکتان می شود.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:فرزند زیبا، خواص به، تغذیه در بارداری,
ارسال توسط Amin

گروه ورزشي: بازي چهارم فينال ليگ برتر بسکتبال به سود پتروشيمي بندر امام به پايان رسيد و همزمان، کميته انضباطي فدراسيون بسکتبال راي خود را در مورد اتفاقات ديدار مهرام و پتروشيمي در فينال ليگ بسکتبال اعلام کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

گروه ورزشي: اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران جهت حضور در اردوی تيم ملی در تهران و اتریش توسط کارلوس کی‌روش اعلام شد که نام تمامی لژیونرهای شاغل در فوتبال اروپا در این فهرست دیده می‌شود.

 


ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:اسامی تیم ملی، جام جهانی، دعوت شدگان به تیم ملی,
ارسال توسط Amin
يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا
تساوي ارزشمند فولاد مقابل السد در قطر


ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:تساوی فولاد، فولاد خوزستان، جام باشگاهای آسیا,
ارسال توسط Amin

گروه ورزشي: سايت باشگاه نفت تهران خبر داد كه يحيي گل‌محمدي مربي اين تيم با باشگاه ذوب‌آهن به توافق رسيده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:وداع گل محمدی، مربی ذوب آهن،,
ارسال توسط Amin