سال گذشته، من به همراه خانواده‌ام برای تعطیلات سال نو به یکی از شهرهای تفریحی سفر کردیم. در هتل محل اقامتمان، با خانواده‌ای شاد و سرزنده آشنا شدیم که همه اعضای آن تقریبا در هر حالی لبخند به لب داشتند. تصمیم گرفتم با آنها بیشتر آشنا شوم. پس از کمی صحبت با مادر خانواده، متوجه شدم که خانه آنها دو شب پیش در یک آتش‌سوزی به طور کامل سوخته است و آنها مجبورند تا مدتی در هتل اقامت داشته باشند.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:راز خوشبختی، مشاوره خانواده، روانشناسی,
ارسال توسط Amin
اگر میخواهید زیتون را خود در منزل عمل آورید این مطلب به شما کمک می کند تا این کار را به بهترین وجه انجام دهید:
 
چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟
اصولا زیتون ها به سه صورت كنسروی - شكسته و بی هسته هستند .


ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:ژیتون، از بین بردن تلخی زیتون، آشپزی بهتر,
ارسال توسط Amin

در بعضی از مکان ها مثلا کوه های صعب العبور تجهیزات مکانیکی را براحتی نمی توان جا به جا کرد برای ساخت و ساز پل, به همین دلیل مردمان این مناطق مجبور به ساخت پل می شوند برای ارتباط با شهرهای مجاور.ولی پل ساختن با دست خالی و بدون امکانات بسیار سخت است و پل هایی که این چنین ساخته می شوند, رد شدن از آنها می تواند بسیار دلهره آور و هیجانی باشد.

در این گزارش نمونه ای از این پل ها را به تصویر کشانده ایم.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:خطرناکترین پل های جهان، محل های عبور خطرناک,
ارسال توسط Amin
چگونه خوراک ماهی خوشمزه درست کنیم ؟

شست و شوی آسان ماهی

برای اینکه ماهی هنگام تمیز کردن از دست شما سُر نخورد، کمی نمک روی تخته ای که زیر ماهی گذاشته اید بپاشید و بعد ماهی را روی آن قرار دهید. ماهی به نمک می چسبد و بدون آنکه بلغزد، می توانید آن را پاک کنید.


ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

 نقش  رستم یکی از مهمترین و زیباترین آثار باستانی سرزمین همیشه جاوید پارس می باشد که آثار مهمی را از دوران عیلامی، هخامنشی و ساسانی در خود جای داده است. بر سینه این کوه مقبره های بسیار عظیمی بجای مانده که شهریاران هخامنشی در آنجا آرمیده اند. از راست به چپ این قبور منسوب به خشایارشا، داریوش کبیر، اردشیر اول و داریوش دوم می باشد. در آرامگاه داریوش اول، سنگ نوشته های بزرگی به خط میخی وجود دارد که حاوی نیایش و مضامین مذهبی است. داریوش اول، نام کشورها و سرزمین های تابع خود و اندرزهای معنوی فراوانی را در این نوشته ها برشمرده است. این آثار در 3 کیلومتری تخت جمشید و در کنار جاده جدید شیراز-مرودشت واقع شده است.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

سراسر کره زمین مملو از ناشناخته هایی برای بشر است که هنوز از آن بی خبر و یا کم اطلاع میباشد. اخیراً تصاویری از نقاط بسیار جالب و دیدنی در سال جاری میلادی منتشر شده که دیدن آنها برای جهانگردان، دانشمندان و زمین شناسان توصیه اکید شده است.نقاط خارق العاده ای که هر روز با کشف مناطق جدیدتر به آمار آنها و ویژگیهای جذابشان افزوده می شود.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:نقاط خارق العاده, محل های شگفت انگیز, عجایب طبیعت,
ارسال توسط Amin

قهرمانی فولاد در لیگ سیزدهم، افزون بر ‌‌همراه داشتن خوشحالی خوزستانی‌ها، شادی علاقه‌مندان فوتبال ایرانی را که از فضای کاذب فوتبال ایران در سال‌های اخیر شاکی بودند، نیز به ‌همراه داشت؛ تیمی که به دور از حاشیه و جنجال با یک سیستم درست و سرمایه‌گذاری روی فوتبال پایه پس از چند سال به حق خود در فوتبال ایران رسید؛ اما گویا حاشیه‌ها کمی دیر به این تیم رسیدند. 



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

جاری شدن آب از تنه یک درخت در خیابان فلسطین همدان توجه بسیاری از شهروندان را به خود جلب کرده است، علت این رخداد ظاهرا غیرطبیعی مشخص نیست، اما به نظر می رسد آب لوله کشی فضای سبز به گونه ای از تنه درخت سر در آورده.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

 

 

جملات احمدی نژاد,سنان شگفت انگیز احمدی نژاد

وقتی احمدی نژاد جهان را متعجب کرد
10 نطق شگفت آور از ششمین رئیس جمهور ایران

 


ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:دکتر احمدی نژاد , بازگشت حضرت مسیح, ,
ارسال توسط Amin

رویانیان بازداشت شد

یک منبع آگاه ضمن تایید بازداشت «محمد رویانیان» مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق ستاد سوخت، افزود، وی در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده است. 

این منبع آگاه در گفتگو با ایرنا، گفت: قرار بازداشت رویانیان از سوی شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت صادر شده است. 
 
بر اساس این گزارش، رویانیان پیشتر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده بود. 
 
حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز هشتم اردیبهشت ماه در نشست خبری درباره پرونده ستاد سوخت گفت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده اند و بقیه با قید وثیقه آزاد هستند. 
 
رویانیان نیز پیشتر درباره احضار خود به دادسرا در ارتباط با پرونده ستاد سوخت گفته بود: به دادسرا رفتن جرم نیست و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است. 





تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:رویانیان, بازداشت رویانیان, پرونده ستاد سوخت,
ارسال توسط Amin