«جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد به نمایندگی از نمایندگان سوال کننده از وزیر امور خارجه اعلام کرد که نمایندگان از پاسخ های «محمد جواد ظریف» قانع شده اند.

به گزارش ایرنا، پس از توضیحات محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه به چهار سوال نمایندگان که «جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد به نیابت از سایر نمایندگان از رییس دستگاه دیپلماسی این پرسش ها را مطرح کرد، «علی لاریجانی» رییس مجلس چندین بار از این نماینده پرسید که آیا از اظهارات وزیر خارجه قانع شده است یا خیر؟

کریمی قدوسی ابتدا پاسخ مناسبی نداد و رییس مجلس بار دیگر خطاب به این نماینده سوال کرد که آیا قانع شده اید؟



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

فرارو- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت موافق مسدود کردن و بستن شبکه های اجتماعی خارجی که مخرب نیستند و در کشور جایگزین ندارند نیست، گفت: دستور توقف فیلتر شبکه اجتماعی "واتس اپ" که از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام شده، توسط رئیس جمهور صادر شده است. 
 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:واتس آپ ، فیلتر,
ارسال توسط Amin

ممانعت از سخنرانی سیدحسن خمینی

يک‌بار ديگر ممانعت از سخنراني سيدحسن خميني: اين‌بار دانشگاه دولتي «آيت‌الله بروجردي لرستان». به اين ترتيب اولين برخورد مستقيم تندروها با نوه امام (ره) پس از برسرکارآمدن دولت جديد کليد خورد. 

قرار بود سيدحسن خميني امروز (سه‌شنبه) وارد استان لرستان شود تا به دعوت دانشگاه آيت‌الله بروجردي اين استان در همايشي با عنوان تبيين شخصيت علمي امام‌خميني‌(ره) به‌همراه سخنرانان ديگر اين همايش، يعني قربانعلي دري‌نجف‌آبادي و سيدهاشم رسولي محلاتي به سخنراني بپردازد؛ اما با تجمع گروه‌هاي خودسر که روز گذشته مقابل دانشگاه صورت گرفت، شوراي تامين استان مجبور شد سخنراني سيدحسن خميني را به‌علت عدم تامين امنيت مراسم لغو کند. 



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

 


سبزی ها را بعد از شستن در آبکشی ریخته تا آب آن کاملا گرفته شود.سپس برای سالاد خرد نمایید.

همیشه برای تهیه سالادهای سبزی از سبزیجات و میوه های تازه استفاده نمایید تا سالاد شما طراوت بیشتری داشته باشد و مطبوع تر باشد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

بهترین قابلمه,خرید بهترین قابلمه

تغذیه ی مناسب تغذیه ای است که در آماده کردن آن تمام جوانب رعایت شده باشد ، مواد غذایی مورد نیاز در تغذیه مقوله ی جدا است و اینکه این مواد را چگونه آماده کنیم مقوله ای دیگر. در این مطلب به مقایسه ی ۱۰ جنس مورد استفاده در پخت و پز می پردازیم.


تا به حال به جنس ظرفی که در آن غذا می پزید توجه کرده اید؟ کارشناسان می گویند جنس ظرف و روکش آن در پخش گرما و سرعت پخت غذا تاثیر دارد. برخی از ظروف باعث پخت سریع تر غذا می شوند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند …

بهترین قابلمه,خرید بهترین قابلمه

 برای انتخاب درست بهتر است ادامه همین مطلب را مطالعه کنید.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:قابلمه، قابلمه غذا، آشپزی بهتر,
ارسال توسط Amin

کارگیری روش‌های صحیح طبخ نقش موثری در ارتقای سلامت ما دارد. یازده روش صحیح پخت غذا در ادامه می‌آید :



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

هنگام کباب کردن میگو باید نکته‌های مختلفی را مدنظر قرار داد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

1. میگویی که برای کباب کردن استفاده می‌کنید، باید درشت باشد؛ زیرا میگوهای ریز حین پختن خشک و سفت می‌شوند، بنابراین میگوهای ریزتر برای سرخ کردن و میگوهای درشت برای کباب کردن مناسب هست



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin

پیاز از قدیمی‌ترین سبزی‌هایی است که بشر استفاده می‌كند. از این سبزی نه‌تنها برای طعم دادن به غذا، بلکه حتی برای بسیاری حکم طلا داشته و آن را در داد و ستدهایشان به كار می‌برده‌اند .

ارزشی که قدیما برای پیاز قائل بودند، بی‌دلیل نیست زیرا تحقیقات گسترده پژوهشگران در دهه اخیر از حقایق جالبی در این زمینه پرده برداشته‌ است. اگر از افرادی هستید که علاقه‌ای به مصرف پیاز ندارند، حتما این مطلب را بخوانید.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:پیاز، خواص پیاز، دلایل مصرف پیاز، ,
ارسال توسط Amin

 

طرز تهیه دسر تمشک رژیمی , درست کردن دسر تمشک


مواد لازم :



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:دسر تمشک, دسر رژیمی, تهیه دسر تمشک , آشپزی,
ارسال توسط Amin

 


نام هیتلر را به گونه های مختلفی از جمله هیدلر، هویتلر و … تلفظ می شده است. پس از مرگ پدر و مادرش و عدم قبولی در آکادمی هنر های زیبا به آلمان رفت. هیتلر مدت ها بیکار بود و تنها از راه نقاشی پول بدست می آورد.


 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط Amin